Reklamace a výměna
Zde naleznete všechny informace týkající se procesu reklamace a výměny zboží. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a rádi vám poskytneme podrobné informace a kroky, jak postupovat dál.
Výměna zboží
Poskytujeme možnost výměny zboží do 14 dnů od obdržení objednávky. Dekorace musí být v neporušeném stavu. Pro zahájení procesu výměny zakoupeného výrobku nás prosím kontaktujte na adrese info@plechoun.cz.
Následně prosím vyplňte následující formulář. Ve formuláři vyplňte údaje, které jsou nutné pro provedení výměny. Samotnou dekoraci spolu s vyplněným formulářem nám zašlete.
Reklamace
V případě, že zjistíte poškození zboží uvnitř balíčku, prosíme, abyste nás okamžitě informovali na adrese info@plechoun.cz. K vašemu emailu přiložte fotografie vadného zboží a originálního obalu.
Popište nám také, jaké vady jste zaznamenali. Je důležité, aby jste zásilku uchovali v původním obalu.
Vrácení zboží
Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Není třeba se obávat.
Máte možnost vrátit nevyhovující zboží do 14 dnů od převzetí, aniž byste museli uvádět konkrétní důvod. Je však důležité, aby zboží bylo vráceno v nepoškozeném stavu a bylo pečlivě zabaleno.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici ke stažení ZDE.
Vytištěný formulář společně s výrobkem nám prosím zašlete zpět.